Fortfarande fel på bloggen

Inget svar från blogg.se igår så jag provade att skriva ett inlägg när jag kom hem det dök inte upp. Men sidan
 

Sidan kunde inte hittas

Sidan eller innehållet du letade efter går inte att hitta.

Det kan bero på att någon länkat fel, innehållet är trasigt eller att bloggen avslutats.

Om det är du som har denna blogg, prova att spara om inlägget. Fungerar inte det, var god kontakta kundservice.

Gå till Blogg.se startsida

 

dök glatt upp flera gånger. Samma sak nu men provar man några gånger så syns bloggens första sida till slut. men inte det senaste inlägget tyvärr utan det jag skrev igår morse...blä att ni inte fixar detta. Är lite sen idag så jag kommer inte att skriva mera idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0