Dagen bara rusar iväg!

Jösses dagen har bara rusat på. Har tagit både toa och badrum, vikt tvätt, diskat, ätit frukost och suttit här och knappat på tangentbordet. Nu tänker jag faktiskt läsa lite ur min bok och sen sova en stund. Klockan 15.30 blir vi upphämtade av mina föräldrar och så bär det iväg till syrran ute på Värmdö.
 
Fem arbetsdagar kvar sen har jag fem veckors semester...underbart! Sture har två och det är vecka 30 och 31. Så två veckor har jag själv först, men spela roll då han kommer hem relativt tidigt varje dag. Jag ska baka en massa, sitta på gården i skuggan och läsa, joxa med nya matlagningsrecept så jag har fullt upp.
Har frågat förut men enbart en svarade av 100-tals läsare...vad gör ni på er semester?
 
Se nu klarnar det upp, lite skillnad på bilden under mot den jag tog i morse eller vad säger ni?
 
 
Jämförelse
 
 
Ser trevligare ut nu eller hur?
Nej sofflägedags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0