Bråttom värre!

Planeringsdagen gick som en dans. Vi var klara med de obligatoriska uppgifterna innan lunch, sen fixade vi med bilder, dokumentationer och gjorde ordning pysselrummet.


Kändes jätteskönt att hinna med så mycket under en och samma dag.

Sen var det då tandläkaren. var där kl 16.15...lite tidig som vanligt. Han var försenad så jag kom inte in förrän kl var 16.40 kanske. Kom ut fullt bedövad vid 17.10. Nu är det ett år till nästa gång och då ska det fasiken bara vara en undersökning och sen hem, inga hål eller annat...jo tandstenen får jag nog räkna med att jag kommer att ha.


Men vilken gärna jag har måste egentligen gå om tio minuter och jag ha ritne ens ätit en, vilken jäklarkorkskalle jag är. Nej vi får säga hej då genast!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0