Vet itne alls hur det blir ännu?

Men fy farao vad tråkigt jag har.Sitter och undrar om de ska ringa från ultra och gyn mottagningen. För som sagt ringde jag igen och sa är det vaginalt så avbokar jag annars kommer jag men då måste ni ringa upp så att jag vet. Ingen har ringt men de har ju tid på sig. Har de inte hört av sig till 15.30 så sticker vi och handlar istället. Jag sa att jag måste höra från dem innan 15.30 annars hinner jag inte till dem.
 
Sture kom hem strax efter ett tog en cigg och gick och la sig. Kul värre! Förstod honom när han gick upp halv fyra, fyra men nu går han upp kvart i fem och det gör många som arbetar heltid som jag när jag öppnar tex eller när jag började halv sju varje dag förr. Sen ligger han och sover i ett par timmar, men vill ändå gå och lägga sig senast nio på kvällarna gärna tidigare. Han borde äta 20 kg apelsiner/dag...suck!
Nej usch fy så gnällig jag är...skärpning Kerstin!
 
 
Lite närbilder på några av min dockor.
 
             
 
Sött som socker eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0