Trött!

Usch vad jag sovit uselt inatt. Kunde inte alls somna igår det var så himla varmt trotts två fläktar på. Sen när jag väl somnade vid ett så vaknar jag vid fyra och kan åter igen inte sova. Helvetes natt har det varit. Känns nu lite bättre efter en kall dusch.
Ska äta lite frukost snart sen efter att Sture fikat och tagit en dusch så ska vi bege oss till Karlaplan. Därifrån är det ca 10 minuters promenad till Historiska museet som ligger på Narvavägen.
Sen kan man promenera ner till Djurgårdsbron och ta en buss till Kaknästornet tar enbart 13 minuter att åka. Denna gång behöver vi ju inte en parkeringsplats.
 
Har ni läsare varit på Historiska museet eller Kaknästornet. När var det och vad tyckte ni om att besöka dessa platser?
Naturligtvis har jag varit på båda men mest har jag besökt Kaknästornet för en fika med utsikt över hela stan.
 
Nej har inte så mycket mer att tillägga just nu för nu är jag lite hungrig. Har köpt en ny ost från Cantadou med smaken gräslök/rädisa supergod är den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaknästornet, nej tack - är både hiss och höjdrädd. En dålig kombination om jag skall upp där.
Däremot är jag inte rädd för historia, så gärna Historiska museet!

Svar: Jag är också höjdrädd men tittar man inte rakt ned så är det ganska okey, sen är det bänkskiva mellan fönstret och lilla mig men gillar inte alls hissen där känns som om man sugs upp i luften.Klarade inte av att gå ut på övervåningen som bara har ett galler mellan mig och djupet ned.
kerstin olsson

2012-07-30 @ 12:11:56
Postat av: Yvonne

Nu fick du en anonym kommentar men det är lilla jag bara. Namnet försvann när jag skickade.
Yvonne

2012-07-30 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0