Torsdag och en somamrdag till!

Sitter här och gör just ingenting. Har sett en Wallander film, diskat men ännu inte fått i mig någon frukost.
Åter igen en sommardag trots att de lovar regn varje kväll, men som tur är så har det hittills kommit på natten.
 
När Sture slutat idag ska vi iväg och köpa en inflyttningspresent till Teddy och hans fru. Vi ska hälsa på i deras stora fina nya hus nu på Lördag 8 mil från oss mellan Sala och Enköping om jag inte minns helt galet.
De har köpt en kåk på tio rum och stor tomt, med flera uthus och gäststuga på+en pool på verandan.
Har bara sett den på fastighetsmäklarbyråns hemsida när de precis köpt huset. Verkligen en herrgård.
Ni som har Facebook kunde kika på huset i slutet av Mars sidan visas inte nu längre.
 
Vad vi ska köpa för något? Nej nej så korkad är jag inte så att jag skriver det i bloggen. Men lovar att tidinställa ett inlägg till kl 14.30 på Lördag då de fått presenten.
Jösses så nyfikna ni är.
 
Ni får istället kika på det nya 11-våningshuset mot fotbollsplanen som vi ser från vårt fönster tyvärr.
 
 
 
 
Så otroligt fult och sen förstöra en bit av den fina parken, nej de bygger som idioter.
 
Blommor på balkongen och en härlig somrig himmel
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0