Tisdag!

Vill bara poängtera en sak med kontokort menade jag betalkort tyvärr så var jag nog inte tydlig nog där.
Vet att man kan ha en tjänst på det vanliga bankomatkortet så man kan betala med det om det finns pengar på kontot det är bundet till.
Men ett betalkort bör man inte kunna få på de grunder jag räknade upp i gårdagens inlägg. Alltså där man handlar på krita och sen betalar på faktura i slutet av månaden. Förr var alla kontokort som de då hette sådana, men idag är det lite annorlunda.
 
Oavsett vad så har vi inga kort som vi kan betala med eller den tjänsten på våra bankomatkort. Vi har nämligen alltid kontanter och mynt på oss. Men i dagens samhälle så räcker tydligen inte det. Är fortfarande arg över detta.
Särskilt när det inte stod om det på sidorna jag var inne på om parkering på Djurgården varken på kaknästornets sida eller infon om var man kan parkera på Djurgården...uselt!!!!!
Stod bara att Kaknästornet har parkering och här kan du parkera på Djurgården. Är nog många som får sina utflykter förstörda i dagens samhälle. Nog om detta!!!!!
 
Kul att få lite respons på det man skriver :-)
 
Till Angelica....filmerna stumpan nu vill jag ha dem!
 
Igår åt vi kycklingsallad till middag....Kyckling, isbergssallad, små röda tomater, gurka, gul paprika, fetaost, avokado, sen baguette till...mums fillebaba!!!!!
 
 
 
Sen ringlar man salladsdressing över. Vi brukar nästan alltid ha vitlöksdressing eller rhode island, men vi har tröttnat lite på dessa.
 
Mår illa idag och jag får helt skylla mig själv som envisas att rulla en halv sats negerbollar och smaskar i mig innan jag går och lägger mig. Jag är känslig mot för mycket choklad men det brydde jag mig inte alls om igår kväll utan rullade på och åt upp alla i ett enda svep.
Usch känner mig faktiskt lite äcklig.

Kommentarer
Postat av: Celine

Dreggelvarning... Det dära såg ju rent galet gott ut ju.

2012-07-24 @ 15:33:31
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine

Dreggelvarning... Det där är ju hur gott som helst ju.

2012-07-24 @ 15:38:12
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0