Tisdag och sol idag med!

Fint väder idag med. Åt helskotta med den norska väderleksrapporten också, regn Måndag -Onsdag och dugg på Torsdagen, därför valde jag att åka till Norröra just på Torsdagen. Åh jäklar om det regnar då!!!! Rapporten har ju inte alls stämt.Kollar man nu ska det inte regna alls enligt smhi och enligt den norska ska regnet komma först efter kl 20 och då är det ju skit samma om det regnar.
Tro ni inte jag är besviken över att solen skiner, men jag menar vi kunde åkt igår eller idag för att helt vara på den säkra sidan gällande vädret.
 
Sture sover fotfarande och idag ska vi då till Erikshjälpen secondhand i Spånga. Får se om det händer något mer innan vi åker till Norröra på Torsdag.
Nej jag är lite tråkig idag så det blir bara detta korta inlägg till er läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0