Suckar!

Ibland tappar man lusten helt och hållet för att blogga. Man ha ringen lust alls för att skriva något. Känns bara meningslöst och trist för tillfället.
Ni som bloggar känner säkert igen känslan. Man får ingen respons på sina inlägg, läsare finns men ingen skriver något. Man kanske visar upp något eller skriver om något särskilt i bloggen och tänker...Gud vad kul att få höra vad andra tycker om detta. Men ingen hör av sig, kommentarsfältet är totalt tomt.

Men gud vad människan tjatar om kommentarer men när hon väl får det så gnäller hon. Jag opinerar mig enbart över kommentarer som jag får från människor som enbart kommenterar negativt, letar fel och aldrig kan skriva något positivt. Negativa kommentarer får man räkna med alla kan inte tycka likadant, men någongång kan man ju även ge tummen upp eller bara skriva en liten mening behöver ju inte vara ryggdunkande och skrik att gud vad bra du är, det är inte så jag menar. Men att bara ge negativ feedback hela tiden är så tråkigt.
 
Så just nu blir det inte mer än så här skrivet.
Om ni undrar om jag syftar på något speciellt inlägg så fråga på jag svarar gärna.
 
En sak till: vad man känner kan ingen ta ifrån en och ingen bör heller ifrågasätta personens känslor.
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du får berätta för mig vad som är bra med ett sådant ID-kort, har aldrig hört talas om det! Kanske för att jag har körkort som ID-kort!

Svar: http://www.polisen.se/Stockholms_lan/Service/Pass-och-id-kort/Fakta-om-pass-och-nationellt-id-kort/
Du kan resa inom Schengenområdet med pass eller nationellt-id vanligt id kan du inte resa med

Länder som deltar fullt ut i Schengensamarbetet
Belgien Litauen Tjeckien
Danmark Luxemburg Tyskland
Estland Malta Slovakien
Finland Nederländerna Slovenien
Frankrike Polen Ungern
Grekland Portugal Österrike
Italien Spanien
Lettland Sverige

kerstin olsson

2012-07-16 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0