Skit också!

Helvete också. Nu kom mensen som en dusch, men inte idag!!!!!! Ringde ultra och gyn mottagningen och pratade in på deras telesvarare då det enbart har telefontid 13-15.
I brevet det skickade ut står det att det inte gör något om man har mens, men är den riklig bör man avboka. Min brukar komma och vara ytterst lite, knappt något och ta två dagar innan den kommer igång riktigt. Men icke sa nicke...inte denna gång inte. Man måste avboka minst 4 timmar innan, annars får man betala besöket. Men vad fasiken de har ju inte teltid förrän kl 13 då är det ju för sent.
 
Hm skulle ha sagt det att är det vaginal undersökning så måste jag avboka, nu sa jag att jag inte visste om det var det eller ultraljud utanpå magen och bad de ringa.
Ringer om 30 minuter igen och säger att om de är vaginal undersökning så avbokar jag om det inte är det kan de ringa, om jag inte hör något så är tiden avbokad och jag kommer att få en ny.
Låter det krångligt? Men varför kan de inte skriva om de är vaginalt eller abdominellt på magen. Ja ja hör jag inget innan halv fyra så hoppas jag att jag får en ny tid snarast.
Nog nu ska jag spela Candy cross!
 
Jag blir tokig!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0