Semester!!!!!!!

Sommar, sommar och sol...lalalallalal...jag har.....
 
 
Det är så himla skönt!!!!!!! fem veckor har jag ...hurra!!!!!
Igår satt vi på gården tillsammans med trevliga grannar fram tills kl var nio då började det faktiskt bli lite kallt för vinden ökade. Jag firade med mousserande smultronvin...supergott! Vi la oss rät tidigt faktiskt redan kl 22 för vi har en arbetsam dag framför oss idag. Tvättstugan och denna vecka är det lakan och handdukstvätt (tar vi varannan vecka), Sture ska göra i ordning boulebanan sen ska det städas här hemma. Sist men inte minst så har vi två vänner på middag ikväll. Vi ska grilla och spela boule tillsammans. Jag ska göra hemmagjord Tzaziki också, himla gott till grillat
0 % till regn sa de igår...pyttsan det har redan rgnat men är varmt redan över 18+.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0