Onsdagen börjar i ottan!

Det blev inget ultraljud igår, fasiken kunde inte skiten kommit en dag senare?
Maximal otur kan man nog säga.
Vi stack och handlade istället både på bolaget och coop. Så nu finns allt hemma så att vi slipper att handla till helgen på Fredag och handla grejer som saknas hemma på helgen. Efteråt så blev det snabbmat på två ställen.
 
Tonfiskpizza till Sture och MC till mig.
 
   
 
Egentligen skulle vi köpt med oss mat från Burger King vid Odenplan efter mitt ultraljud, men det blev ju ändrat.
Har ont i höften, legat konstigt inatt eller så har jag spänt mig då mensvärken satte igång inatt.
Nej nu ska jag försöka somna om. Gick upp och tog två Alvedon då jag inte kunde somna pga att jag hade ont i höften. men de har nog verkat nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0