Mysteriet med den försvinna kaffefilter hållaren!!!!!!

Man kan bli galen för mindre!!! Vad fasiken är det gamla fula kaffefilter hållaren till en gammal ful brun kaffebryggare som gick sönder för en massa år sen!!!!!!
Jag måste ha den nu!!!!!
Varför undrar ni säkert, men kolla här då:
 
   
 
Hajar ni nu då????
Ja jag vet att det finns yoghurt som inte behöver rinna av innan man gör Tzazikin.
Men vet ni det finns färdiga kanelbullar att köpa i affären också. Hemmagjort är alltid bäst. jag har provat den där yoghurten helt ok men detta är mer sport och godare.
Stures fel allting, jag bad han kolla innan han åkte och handlade att han hittade den fula bruna kaffefilter hållaren. Har för mig att vi kasserade den, men fråga mig inte varför. Nödlösningen då var den färdig runna yoghurten.
 
Men lyssna här nu:Lösningen blev denna. Tur att jag är kvinna och då så himla smart.
 
 
 
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

sv - Det känns lite som att stavning i detta fall är sekundärt. Känns tryggare att ha en liten skylt som påminner folk om att fråga innan de sparar ned saker från min blogg. =)

Jepp, fotot i headern har jag tagit själv.

2012-07-07 @ 09:01:28
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Hehe... Varför köper du inte helt enkellt en hink med Turkisk yoghurt om du nu skall göra tzatziki?

2012-07-07 @ 09:04:41
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0