Lördagskvällen.

Hade en trevlig kväll på gården med goda vänner och grillning. Flera grannar var ute och satte sig vid långbordet som vi satt vid. Satt ute till kl 22 igår och det var över 20+ hela kvällen.
Maten...inga grönsaker denna gång men fläskkotlett, färskpotatis och Tzaziki. Jo gurkan i Tzazikin :-).
 
 
   
 
En trevlig kväll i goda vänners lag.
 
P.S Mamma boken skriven av Läckberg är inte min för jag har den redan hemma på pocket, däremot lånade du två Liza Marklund och den jag inte fick tillbaka heter Studio sex. Upptäckte det nyss när jag skulle sätta de i bokhyllan.
 
Lite bilder på mina brn som jag snott från en av dem på facebook killen som står bredvid Angelica med rutiga skjortan är hennes pojkvän.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0