Lördags kvällen i bilder

Vi kom hem vid 22.30 igår efter en trevlig kväll hos syrran med gubbe och dotter.
Middagen bestod av potatisgratäng eller pommes, fläskkotlett, fläskfile, bea eller champinjonsås, grönsaker. Efterrätt kladdkaka med grädde och jordgubbar.
 
Lite bilder sen sist en film där syrran berättar om sin mans sjukhusfobi och hur han betedde sig när de skulle lägga om ett finger en gång. Jag skrattade så tårarna rann.
 
Först var vi i affären Brisak som ni hört om 100-tals gånger. Denna stol vill jag ha och sen under den gigantiska segelbåten.
 
 
 
Sture lyckades hitta en plats i skuggan, denna eftermiddag+kväll var otroligt varm.
 
 
Dukade bordet
 
 
 
Syrrans dotter Pernilla har något pyssel där man ska få isär olika ringar sen ihop dem, mor finns med i bild också.
 
 
 
 
Här har vi min far och min syster Katrin
 
 
Nu kom Sture med på ett hörn också
 
 
Duken ville mamma ha bild på så att Gull-Britt en vän kan köpa den till henne när hon åker till Vällingby.
 
 
Visst är den fin vill ha en själv faktiskt.
 
Maten
 
 
Lite blandade bilder från middagen, Johan syrrans man finns med också och så min mor.
 
 
 
 
 
 
 
Nu kommer videoklippet
 
 
Här ser ni lite solnedgång på vägen hem genom vindrutan.
 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0