Lördag!

Så där jag nu är man uppe igen och sitter här och dunkar på tangenterna. Ska till Teddy och hans fru idag och se på deras lilla herrgård i Löt som ligger mellan Sala och Enköping. Presenten dyker upp runt 14.30-15 i bloggen i ett tidsinställt inlägg som jag redan lovat.
Vad bra att det är soligt idag, vill ju kunna sitta ute och även kunna ta bilder utan att kameran blir sjöblöt.
 
Jag vann allt igår, Sverigespelet, alltså ett frågespel med frågor om Sverige i alla dess kategorier, Uno och Chicago.
Snopet va Sture och Göran!?
Men vi tjejer är ju bäst så är det ju bara :-)
 
Blir inga kort här nu på morgonen för batteriet laddar så jag kan inte ta några.
Men kan visa er några från första sommaren med kameran 2009.
Sonen var bjuden på middag, Han hade precis träffat sin fru, detta var i början av Juli månad.
 
         
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0