Hjälp mig drömtydare!

 
 
Nu vill jag ha en massa kommentarer...var gärna anonyma för jag behöver hjälp.
 
Jag drömde en helmysko dröm igår natt.
 
Teddy och hans fru skulle gifta sig kl 13.30 i en kyrka som ligger här i närheten. Kl 13.20 tog de in brudparet innan. Men jösses sa vi ett giftermål tar ju minst 20 minuter då blir ju ert försenat!
 
Då tyckte jag att jag skulle hinna att gå på toa, men där var det städning på gång så jag gick och gick som genom ett gigantiskt köpcentrum och befann mig nu 13.30 ca 3 km från kyrkan.
Förstod nu att jag aldrig skulle hinna så jag tänkte jag ringer efter hämtning, men då var min svarta jacka med telefonen borta.
 
Plötsligt dök Teddy upp med min jacka som han hittat på vägen och var väl inte allt för glad...jag hade 37 missade samtal. ja alla i kyrkan hade ringt efter mig. Jag undrade om de skulle gifta sig nu eller redan gjort det. Nej sa Teddy det blev inget idag och alla har åkt hem. Jag skämdes jätte mycket och tänkte på att datumet redan stod i ringen, middagen etc var bokad.
 
Sen vaknade jag alldeles svettig och allt var så verklig så det tog en stund innan jag insåg att det bara varit en dröm.
 
Någon som är duktig att tyda drömmar eller någon som vill gissa vad denna dröm kan betyda?
 
För jag lovar de är ju gifta och gifte sig den 9 Juli 2011.
 
Sötnosarna!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, var ska man börja?!

Att drömma om stress betyder oftast att man känner stress i sitt vakna liv och har svårt att koppla av även när man sover. Det kan därför vara bra att ta ett steg tillbaka, se över sitt liv och ta det lugnt.

Att drömma om att något blir uppskjutet i tid varnar om att man har någon "fiende" som försöker göra något bakom ryggen på en för att förhindra ens framgångar/något man tänker göra.

Att drömma om bröllop kan betyda att man närmar sig ett tillfälle som orsakar bitterhet och ytterligare fördröjd framgång.

Att förlora sin jacka betyder att du måste få ett överdrivet själförtroende i spekulationer för att återvinna/återuppbygga rikedom/framgång.

Så... för att summera låter det som att du är stressad över något i ditt liv, kanske är på väg mot en förändring och någon du inte helt kommer överens med försöker, bakom ryggen på dig, göra något för att förstöra så du kan komma bli bitter och fördröja din framgång i din förändring.

Men det kan ju också helt enkelt vara så att du tänkt på deras bröllop innan du somnade, blev kissnödig och vävde in det i drömmen... Du vet nog själv bäst vilken tolkning som passar in på ditt liv :)

Svar: usch fy jag väljer det sista :-)
kerstin olsson

2012-07-24 @ 11:55:10
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0