Herrgårdparet!

Måste säga att huset föll mig verkligen i smaken. Men att de inte gillar tapeterna i vissa rum och kommer att måla om är ju helt upp till dem. Men jag formligen älskade tapeterna, färgerna som i flera rum var rosa, lila och stora härliga blommor på tapeterna. Köket var stort och lantligt. De vill göra om men jag skulle enbart bytt ut lådor och skåp till lite större.
Ja ni får se själva här under. jag gjorde en liten filmsnutt på köket så att man lättare ska se helheten.
 
Nu kör vi:
 
Ser ni det gula huset på höger sida? Snett framför innåt ligger deras hus mitt i mot ladgårdarna
 
 
Fint va? Herrgård!
 
 
 
Gästhuset, gammal drängkammare.
    Gotland?                                
Här gömmer sig bassängen.
 
 
   
 
Tomten
 
 
Nu går vi in och börjar i den härliga entré hallen
 
 
 
 
Jättefint matbord som de köpt på auktion
 
 
Köket
 
 
 
 
 
 
Nu ser vi på film
 
 
Nu fortsätter vi med bilder
 
 
Nu har vi precis gått upp för den här trappan
 
 
Vi är på övervåningen
 
   
 
 
         
 
Nu är vi nere i undervåningen igen
 
Visst är tapet bården fin?
 
 
 
Infarten till Herrgården som jag kallar det.
 
    Fika på gång!          herrgårdsparet 
 
Coooooooool kille!!!!!!
 
 
 
 
Sen hade de ett gigantiskt rabarberland. Jag ska göra rabarberkräm.
 
tack för alla rabarber
 
 
Visningen klar tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefint hus!! Precis så vill jag bo, men på annan plats i landet kanske... dock tror jag gubben skulle få "lappsjukan" av att bo lite ensligt på landet ;)

Ska du förresten bli farmor? Det kanske du har skrivit i bloggen, men jag missat (läs glömt), men tycker mig se en inte så liten kula på svärdotterns mage (håller tummarna att det är så nu så jag inte förolämpar henne på något sätt *ler*).

2012-07-16 @ 09:14:06
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0