Hedebyborna

Tjingeling!!!!
 
Fick ett sms halv nio att mitt id kort var klart. Jösses det tog bara 2 1/2 dag. Snabbt värre måste jag säga.
Men vi hämtar det på  Måndag då Sture har semester. Han vill väl inte flänga iväg idag efter jobbet och jag behöver inget id-kort innan Måndag iallafall så.
 
Nej vad ska man hitt på i da då?
Igår kom boxen med Serien Hedebyborna, har redan sett två avsnitt. Minns den lite grann sen förr men det var ju några år sen man såg den. Första gången då den började sända var jag 13 år och serien avslutades när jag var 17 år.
 
 
 
Nu ska jag baka för det var ett tag sen. Vad jag ska baka? Hemlis, ni får se det färdiga resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0