Göra på semestern.

Så där äntligen färdig med att kopiera över mina bilder till den externa hårddisken. Nu ska jag bara köpa fotopapper och dra ut lite bilder. Har rengjort skrivaren, men ska rengöra lite till sen är det bara att dra ut kort igen.
 
Vilket väder det var igår 25+ på kvällen med en svag fläkt. Det behövdes verkligen i denna värme.
Vi gick upp till oss vid åtta och spelade lite kort jag vann allt över Sture och Göran :-).
 
Vi har fått ett tips om att åka till Erikshjälpens secondhand  i Spånga så det ska vi göra i nästa vecka. Tyvärr så har de bara öppet Tisdagar och Torsdagar 12-18 och så på Lördagar. Jag vill åka redan imorgon jag.
 
Får se vad vi hittar annars på denna vecka mer än Norröra. Jag vill så mycket, Birka får vi se vad det blir med för vädret verkar inte vara att lite på i början av veckan.
Tänk vad hemskt egentligen vi bor i Stockholm men vet inte riktigt vad vi ska göra. Jo egentligen vet jag ju det men mycket hänger på vädret också. Skulle bla vilja åka till Furusund och gå runt bland alla små söta hus, men bilen vill inte Sture ta för han vill helst slippa köra den under semestern. Ska googla lite så får vi se vad man kan hitta.
 
Åbergs museet. Öppettider:
Tisdag - Onsdag kl 11.00-15.00, Torsdag - Söndag kl 11.00-17.00.
 
Vore intressant att gå hit faktiskt mamma och pappa har varit där flera gånger.
 
Historiska museet blir det imorgon har jag bestämt. Både jag och Sture gillar historia och de har en vikingar utställning också sådant är alltid intressant.
 
Naturhistoriska museet blir det klappat och klart.
 
Ska föreslå Sture detta när han väl vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0