Fredagen den trettonde!

Vaknade kvart i fyra imorse och har fortfarande inte somnat om. Fortsatte och kika på Varuhuset på DVD och nu sitter jag här. Ska äta frukost strax och försöka att somna om.
Idag denna olycksaliga dag...Fredagen den trettonde som Sture så snällt påminde mig om igår. Hade faktiskt inte tänkt på det annars trots att kronprinsessan Viktoria fyller år imorgon. Jag vet så väl att hon fyller den 14 Juli...men, men nu är jag väl påmind iallafall.
 
Igår grillade vi kassler och till det hade vi stekpotatis gjord på kokt färskpotatis tillbehör grönsaker.
 
         
 
Vi dukade under taket och tur var det för det kom en regnskur mitt i solskenet. Vi köpte en blåsbälg igår på Jula, för att blåsa på kolen så glöden tar sig jämt och fint.
Nej inflyttningspresenten inhandlades icke där, ni får tåla er tills imorgon eftermiddag.
Nej höres kanske senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

sv - Hur då? Jag har aldrig varit i kontakt med dem. Har aldrig behövt så jag vet inte ens hur/var kontaktuppgifter hittas.

2012-07-13 @ 08:47:05
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

sv - Oj så jag fick leta. Brukar ju aldrig logga ut ju.

2012-07-13 @ 10:48:49
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Ni äter ute en hel del sommartid va?

2012-07-13 @ 20:38:27
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0