Bokat resa!

Jösses att man kan vara så här trött alltså. Åt frukost sen la jag mig i soffan för att läsa min bok. Jaha och vad händer???? Jo hela tiden tappar jag boken pga att jag somnar till. Släpper till slut boken och slumrar lite fram och tillbaka i en timme, men somnar aldrig 100%. Går upp, vattnar blommorna på balkongen, plocka rundan lite och tittar på klockan....11????? Vad fasiken vad dagen sniglar sig fram...sakta, sakta, sakta. Men jösses på semestern ska det hända saker, inte bara slöa, baka, läsa, städa, diska och laga mat...suck!!!!!
 
För vissa så som Sture skulle det här vara drömsemestern att bara få slappa och max göra det nödvändiga vardagliga...ja inte bakningen då. Men för mig är det trist i längden, dötrist.
Ja om en vecka så går ju Sture på semester och då händer det lite grejer, är ju aldrig kul att göra saker ensam, iallafall så tycker inte jag det.
Oj det blev en bokning, hej och hå!!!!!! Vi åker en dagstur till Mariehamn med Rosella den 27 Juli.
 
 
 
Kryssning
Kapellskär fr 27/7 2012 kl. 09.30 - Mariehamn fr 27/7 2012 kl. 12.45, Rosella
Mariehamn fr 27/7 2012 kl. 13.00 - Kapellskär fr 27/7 2012 kl. 14.15, Rosella
Antal personer 2 Vuxna

Anslutningsbuss Stockholm - Kapellskär
Cityterminalen 27/7 kl. 07.40 - Kapellskär Hpl. 27/7 kl. 09.00 2 Vuxna Obs! Incheckning sker i Viking Lines butik i Cityterminalen.
Anslutningsbuss Kapellskär - Stockholm
Kapellskär Hpl. 27/7 kl. 14.30 - Cityterminalen 27/7 kl. 15.55 2 Vuxna


Totalpris
90,00 SEK (Moms: 0,00 SEK) Betald
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0