Andra dagen på semestern!

Så himla kvavt det är idag. Igår var det 23+ när vi kom upp från gården strax före halv åtta igår. Det kom några regnstänk igår kväll men man kände det knappt så idag måste vi vattna landet.
Trodde det skulle komma mera senare. SMHI har fel på väderleken i tv, kom inget regn alls igår eller åskskurar, idag skulle det vara max 19 och regnskurar men det är bara graderna som stämmer ännu. Grått och kvavt och vindstilla. Senaste veckan har de haft fel åt rätt håll, lovat dåligt väder men vi har fått bra väder. Som i Lördags som var den varmaste dagen på denna sommar, skulle varit regn, blåsigt och inte 28+ på eftermiddagen. Men åt det hållet får de gärna fela.
 
Idag blir det grillning på gården, regnar det så sitter vi under taket för det är ju inte kallt ute.
Letade fram det här gamla fatet som vi använde väldigt mycket förr då vi var flera hemma. Ska ha sallad, lök, tomater, gurka och hamburgerbrödet här i ikväll.
 
 
Sen undrar jag om min blogg ser annorlunda ut sen de ändrade om i blogg.se dagarna innan Midsommar? Läsarna har minskat ordentligt efter ändringen, efter att i över ett halvår haft minst 150/dag oftast mer än 200 så har det minskat drastiskt.
Ni som är inne idag och varit inne förr kan väl säga hur det är för er när ni läser bloggen. är det något knas så måste jag kontakta blogg.se
 
Känner mig olustig, lite deppig faktiskt. Känner mig inte alls uppåt åt vet inte riktigt varför jag känner så här. Semester och det är sommar och många positiva saker har hänt och händer i mitt liv just nu, men ändå nere????
Men vi kvinnor är väl ett konstigt släkte för sig!
Nej om man skulle fortsätta med boken jag började på igår och hann en tredjedel ut av.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker nog att det är sig likt här...

Svar: Tack vad bra att du svarade, jag har börjat undra lite.
kerstin olsson

2012-07-10 @ 10:55:31
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Jag ser ingen skillnad, allt ser okej ut i min mac!
Hälsningar
Yvonne

Svar: skönt då var det itne det som var felet då.
kerstin olsson

2012-07-11 @ 07:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0