Uppe i ottan!

Sen tidig morgon har jag plockat och plockat och plockat bort saker, rensat och slängt. Slängt och rensat bland gamla tidningar, satt tillbaka dvd filmer som ligger och dräller på matsalsbordet, rensat badrumsskåpet, plockat bort en massa papper, vikt all tvätt och slängt in två maskiner i tvättstugan. Ja jag tvättar för Sture ska inte belasta knät med att bara en massa tvätt. Han följde dock med då han ska röra på knät och promenera kortare sträckor till en början.
 
Igår var vi och handlade och jag har ju lite ont i senan bredvid ischiasnerven och undrade hur tusan jag skulle få upp allt. Sture ringde grannen med den rara ungen Nicole som gav Sture blommor. Han kom och även storsyrran till Nicole och bar upp kassar. Hur gulligt som helst.
Jag hade fått springa flera gånger annars och med det onda ben jag har så hade det tagit evigheter...särskilt Stures förbaskade ölback :-)!
 
Har även hunnit med att titta på några avsnitt av Skilda världar volym sju som kom i veckan. När jag gick upp?
Klockan fem...den idiot som jag är.
Så nu blir det soffläge och Skilda världar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0