Två dagar kvar!!!

Som vanligt så vaknade jag tidigt och har nu sett klart I hetaste laget som jag somnade ifrån igår kväll. Vi satt ute på gården fram tills kl var 21.30 igår och då var det mörkt...suck. Augusti är verkligen här.
På Måndag börjar jag att jobba också! Vart tog de 37 dagars ledighet vägen????
 
Idag ska vi ha tvättstugan och ta upp potatisen och se hur mycket vi fick eller om vi fick något. Man kan ju aldrig veta vad som döljer sig under jorden.
Middagen ikväll då...ju supergott kommer det att bli!
kolla själv:
 

 
Till det ska vi dricka Morbergs vita. Det röda tog vi det sista av igår till middagen. Jag har även smakat på rose vinet som var supergott. Ska bli spännande att få smaka det vita också.
Jag kan verkligen rekommendera rosévinet och det röda, priset är inte så dyrt 99 kronor är väl rätt okey för en flaska.
 
Nej jag börjar bli hungrig så jag ska äta lite frukost. Har diskat, packat i ordning tvätten och gjort ordning kaffet till Sture eller förberett bryggaren kanske man ska säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0