Torsdag!

Jag vet att klockan inte är mycket alls...men jag öppnar idag. Jag vill vara på jobbet innan kl sex så jag hinner i ordningsställa frukosten. Så som att ställa fram glas, bestick, bröd och skära upp grönsaker. Alla kylprodukter ställer jag på en vagn och kör in i kylrummet så det bara är att hämta kl sju då frukosten serveras. Klockan halv sju är det dags att ta mot de första barnen så då vill jag att allt är klart.
 
Men då jobbar du ju gratis drygt 30 minuter varje vecka...larv det får man alltid igen. Man kanske får gå tio minuter tidigare en dag pga lågt barn antal, sista barnet vid stängning går hem tidigare etc.
Men annars så bjuder jag på denna tid om jag får göra allt i lugn och ro så det bara är för barnen att sätta sig till dukat bord.
 
Kvällsmötet på gick fram till kl 19 igår så vi fick mycket gjort under 2 1/2 timme.
 
Nej jag har inte tid att skriva något längre inlägg eller lägga upp en massa bilder idag. Sitter nämligen här nyduschad och måste nu göra mig klar och försöka få håret att torka lite.
Så ha en bra dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0