Tisdag!

Så där ja nu har man åkt i nya bilen också.Stor är den också och fräsch, känns riktigt lyxig inuti med sina träbeslag etc.Fortfarande ingen som vill kika på Nissan Sunny? Är besiktigad tills Februari och det som bör bytas är...drivknutarna tror jag det hette.
Sista chansen annars åker den sin kos.
Bilder på vår nya bil kommer imorgon, har inte hunnit fotat den än, men gör det ikväll.
 
Skönt att stängnings Måndagen är över och man slutar 16 idag...puh! Men dagen rann på ordentligt, den gick faktiskt väldigt fort för att vara en Måndag? Varmt och skönt som en riktig högsommardag var det också.
 
På kvällen vart det tv, Halv åtta hos mig är tillbaka och så Färjan, vi hoppade Robinsson man kan inte följa allt och jag vill inte bli under tv;n och spela in och se på helgerna...nej tack!
Sen börjar Hollywoodfruar och jag som inte ens sett förra säsongen på play tv. Kommer att se denna säsong på play tv eller varför inte spela in på Digitalboxen???? Knäppo så gör vi istället! Så där jag tillbaka till verkligheten och hösten...under tv:n
Nu är det frukost time igen!!!!!!
 
En fråga????? Vad följer ni på tv:n?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0