Sista dagen!

 
Bilden säger väl allt hur jag känner denna morgon! Sista dagen på semestern tycker väl ingen är särskilt rolig. Inte bara fär att man ska börja jobba utan för att hösten nalkas.
pratade med en granne och vi kom inte på just detta och sen ljusterapibehandling. Ska nog kolla upp det lite mera, har googlat lite men inte riktigt hittat det jag vill.
Nog!
 
Igår åt vi kräftor och de var väldigt goda.
Vi köpte ett sådant där kombinerat paket med ett fack med kräfter och ett med enbart kräftstjärtar.
När jag fotar hela bordet så syns en systempåse vid sidan....inte så vackert att den kom med kanske...men den slänger vi skalen i efter hand.
 
    Per Morbergs vita  En klo         
 
Jag var proppmätt efteråt. Sen bjöd några grannar på tårta nere på gården och sen så stod magen i fyra hörn.
Nej jag måste få något i magen...fil och flingor får det bli och ett päron i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0