Scrappat hela förmiddagen

Jaha nu har den här dagen också bara rusat iväg. Sture kom hem för ca 20 minuter sen och hoppade direkt i säng. Alltid trött, jämt trött.
Hur kan man slänga ett helt nytt pussel inte ens plasten är borttagen? Sture tog hem detta idag:
 
 
Eftersom jag nu har all scrapbooking på matsalsbordet där vi annars brukar lägga så här stora pussel, så får pussel läggning vänta.
 
Så här ser det ut för tillfället:
 
 
Detta har jag gjort idag utom den första som jag gjorde i förrgår tillsammans med de andra jag visade:
 
       
 
Sture hämtade det vita och rosévinet som Per Morberg lanserat på väg hem idag:
 
 
Ska äta kräftor i helgen då får det bli det vita till.
 
I förrgår köpte jag denna, men jag gjorde ju äppelpaj igår som det finns kvar av, så denna får bli imorgon.
 
 
Nu ska jag sätta på en film att skratta till. Är både trött och lite höstdeppig. Men så ska jag ha skiten också har haft känningar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0