Måndag, kul värre!

Vilken god gryta Sture gjorde igår: Massor av goda saker i  torkade kantareller, färska champinjoner, lök, vitlök, majs, flingsalt med chili, sen då salt och peppar, har säkert glömt något men ni hör hur gåd den måste varit. Den riktigt smälte i munnen till det så åt vi vår egen potatis.
 
   
 
Jag var mätt hela kvällen, ja magen stod i fyra hörn!
Efter middagen gick vid ned på gården en stund och satt och pratade med några grannar. Vi gick upp ca kl sju. Strax där efter när vi satt vid köksbordet så blåste det upp till storm och himlen öppnade sig.
Det öste ned och träden vek sig av blåsten.
 
Kollar ni noga i mitten av tallarna lite åt höger på första bilden och vid det lilla huset på den andre så ser ni regnet. Tog bilderna från köksfönstret.
 
 
 
Nu ska jag äta frukost och sen ska jag göra mig i ordning och bege mig till jobbet.
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Du glömde utfärda dreggelvarning. =)

2012-08-20 @ 19:15:46
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0