Lördagen!

God morgon alla läsare! Vart en slappardag igår efter allt jag hann med att göra på morgonen. Vi såg på Lyxfällan och Roomservice som vi spelat in. Sen såg jag även lite på Skilda världar.  Sen la vi oss att sova som två gamla pensionärer som ofta behöver en powernapp på eftermiddagen! Obs Obs Obs ta inte åt er nu alla pensionärer inklusive mor och far...minns hur mina morföräldrar alltid tog en powernapp+flera andra äldre pensionärer som jag känner.
Men som ni vet så gick jag upp fem och Sture blir trött av att svullnaden i knät spänner.
Lugn han ska vara svullen dagen efter sen ska den gå ned och igår hade den minskat med hälften.
 
På kvällen var vi nere på gården tillsammans med några grannar fram till halv åtta då Postkodsmiljonären började. Efter den så spelade vi kort med en gemensam kompis till oss. Sture vann allt.
Men nu går jag händelserna i förväg....middagen!!!!!
 
Dregel varning alla läsare:
 
En Toscana och en capricciosa!
En Toscana och en Capricioca
 
   
 
Till det drack jag jordgubbsläsk och Sture coca cola!
 
Ska försöka blogga mera men lusten och idéerna finns inte där längre och jag hoppas verkligen att det ät tillfälligt!
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Vad innehåller den översta pizzan? Har ju upptäckt att en del pizzor varrierar ordentligt här i landet.

2012-08-26 @ 19:59:30
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0