Lördag och ledig!

Fick denna kommentar och undrar vem du är då du var anonym?
 
Anonym

DU MÅSTE SKRIVA ETT INLÄGG VARJE DAG, ANNARS TROR JAG ATT DU ÄR SJUK. JAG SAKNAR BLOGGEN!!


Jätteroligt att höra att någon saknar bloggen. Jag har fått mer motivationen för att skriva och så är det helg och första arbetsveckan efter semestern är avklarad.

Idag har Sture och jag bla detta framför oss:

 

 

Tvättstugan som är så himla rolig...den har vi varje Lördag kl 10.

Igår köpte Sture dessa i fyndhörnan på City gross enbart 10 kronor. Ska jag prova nästa gång jag har shots hemma. Ska göra Turkisk peppar nu när vi får lön. Man blandar vodka och Turkisk peppar och skakar om och låter stå i ca två dagar och skakar om några gånger till under denna tiden. Om det sen är för lite lägger man i mer Turkisk peppar.

 

 

 


 

Min älskling är inne på andra koppen kaffe och börjar så smått att vakna upp.  

                                      

 

 


Nu är man inne i ruljansen igen då, första veckan över och nu APT på Onsdag denna vecka. Våra tre överinskolningar är klara och vi ska få ett barn till och då utifrån den 28 Augusti.

Så nu kommer då hösten och vintern med planeringsdagar, föreläsningar, pim och föräldramöten+Apt att avlösa varandra. Slask, regn och kyla får man på köpet. men inget att gråta över för det kommer fler somrar och det kommer fler semestrar.

 

Nu ska jag faktiskt göra en sak men ännu kan jag varken tala om vad eller visa bild...kommer senare idag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0