Kakbak till mina föräldrar!

Så där ja nu är tvättstugan klar. Sture har lämnat hemmet för att gå hem till mina föräldrar och lämna detta:
 
 
 
 
Pappa har nämligen lånat oss pengar till bilen vi ska köpa som vi ska avbetala till honom. De har lånat pengar förr och hjälpt till med pengar när det krisat. Så jag bakade en sockerkaka och gaffel havrekakor till dem. De är de verkligen värda. Men jag kunde inte skriva om det eller lägga ut bilder tidigare då min mor läser bloggen. Sture skulle sen gå till tobak för att lämna in hästarna och då kunde han även ta vägen förbi mina föräldrar.
 
Nu ska jag bädda rent i sängarna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Sådana föräldrar är guld värda!

2012-08-18 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0