Janos!

Så himla typiskt mig alltså. Skulle diska och sen scrapa...hm...ja disken blev gjord men sen dammade jag hela lägenheten, dammsög alla rum, tvättade handfaten, toaletterna och skurade golven i badrum+lilla toaletten.
Nu försöker jag ilsken ladda upp foton men det kommer aldrig upp. Ja första rutan men sen händer inget...vad fasiken är det nu då?????????
 
Startade om skitdatorn och nu fungerar det...grrrrr!!!!!!
 
Använde den lilla rosa idag och den är bra om man gör rent den först.
 
  Skinande rent handfat  Diskat!
 
Vill ni träffa Jano? Köpte honom på Myrorna för 30 kronor pga att jag tyckte han var så söt. Nu har vi skaffat batterier och han fungerar. Bak på dockan sitter en liten kassett med en saga, jag vet att när dockan kom för flera år sen var det flera sagor med och Janos kostade 695 kronor. Tyckte han var söt redan då men vem fasiken köper en docka för nästan 700 kronor när det inte är en samlardocka?
Men håll med om att han är söt och 30 kronor är ju inget. han har tyvärr rynkat pannan så många gånger att det blivit lite spricker där. Tror den kom i slutet på 80-talet eller 90-talets början. men kanske någon av mina läsare vet mer exakt?
 
 
Är han inte för go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0