Filmer!

Imorse vaknade jag kl 4.40 av en lätt puss på kinden. Jättegulligt Sture jag älskar dig också, men jag är otroligt lättväckt. Igår somnade jag om men dock inte idag. Men jag är ju ledig så jag satte på en film, Kärlek och lavemang.
Jo det är Eva Rydberg på Fredriksdalsteatern den var så där inte alls lika rolig som Gröna hissen var som jag såg igår...skrattade så tårarna rann. Gröna hissen måste ni bara se, ja den andre är kul också men för mycket sång och lite tjatig och trist på sina håll.
Sen har jag även sett klart kapten Zoom som jag köpte på Tradera. Ja jag vet att jag är barnslig, men Kapten Zoom är nostalgi på hög nivå.
 
 
Vill ni se vad föreställningarna handlar om?
Varsågod!
 
 
 
Jag var i Skåne 2008 med Sture och då bodde vi i fyra dagar i just Helsingborg och besökte bla Fredriksdalsparken där teatern ligger, otroligt fin park. Har enbart en bild därifrån, fotat med en lånad digitalkamera som jag använde som de gamla kamerorna. Man knäppte en bild här och där och slösade inte på film.
 
En bild på Nils Poppes staty fanns i mappen.
 
 
Här är alla bilder jag har från just staden Helsingborg.
 
     
 
Idag har jag lärt mig hur man använder en digitalkamera....man knäpper bilder på allt och flera på varje sak.
Nu är det dags för en sen frukost som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0