Dötrött idag!

Idag ska min älskling operera sig. Därför kunde jag inte somna om när jag vaknade kl 3.15 inatt. Gillar inte att vara på jobbet när någon man älskar ligger på operationsbordet.
Tur att man slutar tre idag så man kommer hem fort till sin sötnos.
 
Iallfall här är vår blåa Ford Mondeo 1999 års modell.
 
Oj så morgontrött Nu kör vi!
 
Lång dag igår ända fram tills kl sju pga APT. Var jättetrött när jag kom hem, men vi såg Halv åtta hos mig sen tog Sture sin dusch inför operationen med särskild tvål och schampo. sen gick vi och la oss. men som vanligt glodde jag på dvd och somnade strax före tio så man är rätt seg idag!
Nej detta blir bara bladder men ni har fått se bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0