Varning för negativ energi!



Men jösses jag mår illa idag också. Känner mig spy färdig. Men jag har sovit hela natten och bara vaknat en gång för att gå på toa.
Nej, nej, nej jag är inte gravid det vet jag om. Men att må så här dassig när man vaknar är inget kul alls. Igår försvann det bara jag kom ut i friska luften så jag är ju inte magsjuk eller något liknande. Konstig magsjuka det skulle vara att vara spyfärdig i en timme och sen bli frisk när man kom ut och sen nästa gång man mår så är ett dygn senare.
Nog om detta.

Så tråkigt det är när det är så här mörkt när man går upp på morgonen. Man ser ju inte hur många grader det är ens om man inte trycker näsan mot fönstret.
Aj min näsa....det var 11,8 ute...blä det är ju nästan vinter...suck!

Jag tog en dusch när jag vaknade men vill ändå bara krypa ned i sängen med ett glas kall sockerdricka. Det hjälper mot illamående. Men fasiken nu är jag ju där igen. Det fick ju vara nog om detta.


Nej jag har tyvärr inget positivt att skriva om när man känner sig så här negativ som jag gör idag.
Så vi kanske hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0