Värk.

Har ni någonsin haft så ont så ni nästan grinar? Jag hade det inatt. Min högra överarm strax över armbågen började göra ont igår kväll. När vi äntligen gick och la oss hade jag väldigt ont. Somnade till slut men vaknade av värk inatt också.
Nej inte träningsvärk inte det var Sture som jobbade jag pekade och bestämde mest :-).
Jag är alldeles öm och det gör jätteont om jag försöker lyfta armen över huvudet eller bakåt.
Vad har drabbat mig? Musarm? Nej det brukar kännas helt annorlunda, här värker det ju även om jag har armen helt still.
Det bara kom pang bom igår kväll under Fångarna på fortet.


Det här gör också jätteont att göra.



Hjälp mig vad har jag drabbats av?

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kan ju vara i princip vad som helst... en nerv som kommit i kläm, en propp, en sträckning, att du legat konstigt på armen, hjärtinfarkt/kärlkramp, för dåligt saltintag så musklerna krampat... Det är ju omöjligt att svara på, men om det fortsätter göra ont skulle jag nog gå till doktorn om det är så att du är orolig.

2011-09-18 @ 10:48:45
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine Naminah

Håller med Marie om det hon skrivit!

2011-09-18 @ 18:58:51
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0