Torsdag!

Allt som allt var det 129 läsare av min blogg och summan av det blev en kommentar=SKÄMS

Kanske en låsning är på tid så bara de jag vet läser bloggen kommer kunna att läsa fortsättningsvis...sug på den karamellen ni.

Trött, grinig och deppig är jag idag. Vaknar kl fem och kan inte somna om och kl som först skulle ringa halv sju...suck.
Ont i huvudet idag med fast inte lika mycket som igår...suck.

Inte blir det bättre av att hösten är här och det ser så här grått och trist ute:



Till och med balkonglådans blommor ser deppiga ut



Nej fy fasiken vad trist väder och blåsigt och kallt det är ute. Känner bara för att krypa ned under täcket och somna om och vakna upp till våren och fågelkvitter.

Om det ändå såg ut så här:



Eller så här som mina egna foton av vår och sommar som jag tagit i år:

















































Men jösses nu måste jag käka frukost. Jag har ju 100-tals bilder från i somras. Men jag bjuder på en till, den allra sista:






Kommentarer
Postat av: Marie

Innan du vet ordet av är sommaren tillbaka och vi kan åter igen klaga på att det är för varmt, det är svettigt, det är jobbigt att andas och man får hålla sig inne tills kvällen då det är mer drägligt ute... Vi människor blir aldrig nöjda och det är ju ytterligheterna vi lever med som gör det värt att leva. Bara att bita ihop och bita ifrån! Nya tag imorgon!

2011-09-08 @ 12:31:03
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine Naminah

vad mycket fina foton. Tagit den själv?

2011-09-08 @ 19:19:15
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0