Sommarvärme!

 

Ja så känns det faktiskt efter denna vecka. Förkylningen försvann omgående igår nästan direkt efter jag skrivit inlägget. Men inatt vaknade jag med en fruktansvärd värk i halsen tog en Ipren och det försvann och har fortfarande inte kommit tilblaka. Konstiga sjukdomar va? Som bara försvinner efter en stund.


Köket var mycket uppskattat bland barnen på mitt jobb. Tack grannar för att jag fick det av er.

De plockade in tallrikar, kastruller i skåpen de lagade mat på blinkande plattor och de höll sams. Roligt att se barnens glädje och samarbete i lek.

Idag ska det visst bli lika varmt som igår om inte varmare igår var det 18+ och sommarvärme. Tänk va det är ju Oktober på Söndag och det är så här varmt.

Håller det i sig så är det Brittsommar som infaller mellan ca 4-10 Oktober KÄLLA.

 

Nu har jag annat att pyssla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0