Fredag!!!!

Svar på en kommentar:
Jo på några sekunder gick jag ned en massa kg. Bantningsmetoden heter retuschering
. Roll

Jag såg det inte ens förrän min mamma sagt det i telefonen
. Eller så inbillade jag mig att jag verkligen var så smal. Smile
Jag är egentligen smal, men allt som är överflödigt sitter över magen. Jag har väll det man kallar mansfetma eller vad det nu heter, då allt sätter sig runt just magen i övrigt är man ganska normal.

Typiskt mig vaknar kvart i fyra och kan inte somna om. Men vem kan det när man vaknar med mensvärk och det första man får göra när man då vaknar är att svida om och byta lakan.
Sen låg jag och vred mig fullt klarvaken tills kl var halv sex. Då gav jag upp för kl skulle ringa kvart över sex. 45 minuters sömn skulle bara göra mig segare.


Så nu är denna dag sabbad. Kräftskivan ikväll kl 19 som vår förening står för känner jag inte ett dugg för.
De bjuder på bröd, smör och sallad, resten får man själv stå för. De bjuder även på dukning och hattar+dekorationen.
Men vi har redan ätit kräftor så vi käkar hemma och tar kanske en brödbit och lite sallad på gården om vi nu går ned????


Kanske borde ta en tablett mot den molande värken, nej jag har inte gjort det ännu! Varför? Ja säg det??? Jag är väll knäpp i huvudet. Om jag tagit en tablett så kanske jag hade somnat då värken lagt sig. Men, men nu är det som det är.

Min älskling sitter och fikar i köket och ska bege sig iväg om ca en halv timme.
Blev rätt tidigt igår han kom hem från jobbet kvart över sex så vi fick kvällen tillsammans.

Idag tror han att han ska bli tidig så vi får hoppas det.
Nej det blir bara babbel, sen är det så trist att så få slänger in kommentarer när det är så många som läser bloggen. Vissa kommenterar väldigt sällan men gör det iallafall helt okey, vissa då och då helt okey, vissa ofta helt okey, och vissa aldrig inte okey.
Men nu ger jag mig ska gulla lite med min älskling innan han far iväg. Han är klar med fikat och ska inte åka ännu.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha... fiffig mamma du har då! ;) Blev mäkta impad i alla fall och tänkte att du skulle få dela med dig av vad du gör eftersom du gärna delar med dig av bilder på god mat och fredagsmys och här hjälper inte det särskilt mycket :P Hoppas du inte tog illa upp bara...

2011-09-02 @ 09:54:45
URL: http://minsmalavag.blogspot.com
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

sv - Jo, loppissar e riktigt trevliga. Men de brukar kunna bli dyra nöjen också när man inte lyckas hejda inpulstrådarna. ;-)

2011-09-02 @ 14:28:16
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

sv - Vinner jag inte vill jag gärna ha boken. Men jag har ett minne som en guldfisk. Påmin mig kring den 20 sept, då kan jag betala porto i så fall. =)

2011-09-02 @ 17:01:05
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0