Hösten!!!!



Visst säger bilden sommar?
För det var ju sommar här närmare bestämt Juni eller i början av Juli kan det ha varit också.


Nu ser det ut så här













JAG HATAR HÖSTEN!!!!!!!






Snart är sommaren här, plocka blommor och bär........
Vem fasiken försöker jag övertyga?


MIG!!!!!

Ger mig inte, gör ett nytt försök




Sången om sommaren
Snart är sommaren här,
plocka blommor och bär
Gå på stranden och vara
bara nästan som man är
Följa böljornas dans
över glitter och glans
Kom och sätt i båten här


Vi ska ro över viken
och se vad som finns
kanske hittar vi någon liten vän
Binge bång binge bång hör du blåklockans sång
hör du sången om sommaren


För det luktar så gott
Nya skor har jag fått
Och så har jag fått plåster
nu på mina knän
Och så har vi en boll
och ibland får vi håll
när vi springer bland skogens träd


Vi ska ro över viken... etc


Och ikväll blir det fest,
jag har bjudit en gäst
vi får tårta med blåbär
sitta i bersån
Sen så leker vi kull
tills vi ramlar omkull
Du får sova med mig i vrån


Vi ska ro över viken... etc



SKIT!!!!!! Funkar inte!!! Det är fortfarande höst inombords och utanför fönstret.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0