Tisdag!

God morgon! Stackars Sture för att kl 15 igår gick sopbilen sönder, minns inte vad som var felet men bärgaren ringdes in.
De var på de sista ställena för dagen så Sture räknade med att vara hemma till 16.
Men så var inte fallet bestämde sig bilen för.
Han fick hem chauffören då en kom och hämtade chauffören.
Men han själv måste ju stanna för stationen var stängd och han var den som hade nycklarna och ansvaret över dem och bilen kunde han ju inte lämna hux flux eftersom den skulle bärgas
. Chauffören hade tid på förskolan och passa.
När bärgaren äntligen kom vid 18.30 så måste de först bärga sopbilen till stationen för tippning för man kan ju inte komma in på verkstaden med en full sopbil som väger en massa kg ton mer än vanligt.
Sen var Sture tvungen att vänta på stationen för att en ny sopbil skulle köras dit som de då ska använda idag. Han var inte glad när han klev in genom dörren kl 20.35 igår kväll kan jag tala om.

Stackars min älskling.

Har bytt godisskål då det minskat drastiskt av godiset.



Ja gjorde en kantarell omelett till min älskling igår. Smakade en bit och den var verkligen supergod.



Hur jag mår?
Sov till kl åtta men var vaken ett par timmar inatt. Rosslig i bröstet och känner mig jättehängig.
Tog en Ipren och hamnade sen här.

Borde lägga mig och vila men har i huvudet hela tiden Rågsiktskakor. Stures älsklingsbröd eller bland hans älsklingsbröd är det iallafall.
Har allt hemma till bakning, men känner att jag inte orkar riktigt. Får se senare idag hur jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

Vad jobbigt med sopbilen som pajade. :-/



sv - Enl. far min är det bara fantasin som sätter stopp vad gäller vad man skall ha på omeletten. Men själv gillar jag inte alls omelett fast det är inget jag säger till lilleman. =)

2011-09-13 @ 10:55:56
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0