Morgonstund har guld i mund!



Här sitter jag nu och hostar så jag blir blå i ansiktet. Har varit vaken sen kl 04 eller strax innan. Kollat lite dvd film och nu sitter jag här och skriver meningslöst sladder som ingen vill kommentera iallfall. Jo två igår ni vet vilka ni är. Tack för tipsen av regnkläder
.
Idag vad händer då? Jo tvättstugan och sen ska Sture plantera lökarna som vi fick förra helgen i Stures corner :-). Ni såg bild på dessa förra Lördagen är fyra olika sorter. Sen måste vi vattna boll-krysantemumen.
Ska ta en bild på den idag då den börjat blomma...en boll är det!!!!!!

Igår var vi iväg till Skopunkten efter att jag slutat jobba blev ett par skor eller kängor eller höga gympadojer och ett par gummistövlar. Sture köpte också ett par skor. Köp tre par få det billigaste gratis...hurra vi tjänade 249 kronor.
Snygga va?






Nu vart det inte låga gummistövlar för dessa är något högre men ursnygga.
Här är Stures skor



Vattnade just min St Paulor, men den ena har inte velat ta sig efter omplanteringen vi gjorde för flera veckor sen.

Min favorit den största som jag fick som liten baby av Sture







Här kommer mera



Den längst till höger hade fått en massa gröna skott av något runt sig som jag nu tog bort. Den kommer att ta sig det lovar jag. Visar bild på den om några veckor. Glömmer jag så påminn mig.





Vi ska göra lasagne



Nu har jag annat för mig så vi får höras senare. Detta inlägg började jag skriva för en timme sen. Men med bilder och vattning av blommor så tog det en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0