Torsdag!

Det verkar bli ett inlägg/dag här i bloggen. men ibland är det så tyvärr, man är för trött. Sista barnet gick ett par minuter i halv sex igår. Så sent har det inte varit på hela denna termin då de sista brukar gå kl fem.
Sen var det tuben hem så jag klev genom min dörr strax innan sex. Gjorde middag och matlåda till Sture, diskade och åt själv. Då ringer mobilen...Sture på väg hem!!!!! Hurra han var hemma till kl sju så vi fick ett par timmar ihop denna kväll.
Hann träffa honom en kvart imorse också sen duschade jag och nu sitter jag här och torkar och ska snart äta frukost.

Våra två invänjningar gick mycket bra igår och allt flöt i de banor som vi tänkt oss, några om korrigeringar ska göras vid vilan idag men annars behöver inga förändringar göras.

Några bilder från mor min som togs hemma hos syrran i Lördags. Jösses jag dansar väll aldrig. Men man får bita i det sura äpplet... så här är bilderna tyvärr:



Det är jag teddys fru Marie och syrrans man Johan som dansar loss. Men ven kan motstå Chers I believe?????





Teddy med sin kusin Pernilla



Teddys fru Marie med Syrrans svärmor Margareta




Nu är det frukosttime.

Men först en sak till Grattis syrran som idag fyller år!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Marie

Jäklar va smal du ser ut på andra bilden!! Har du gått ner massor eller? (För ursäkta mig om jag minns helt tokigt annars, att du, precis som mig och många andra varit lite "rultig" innan.)

2011-09-01 @ 10:27:42
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0