Torsdag!



För några veckor sen la jag ut den där visan: Nu är sommaren här plocka blommor och bär.
När man ser bilderna under så får man ändra den till: Nu är hösten här plocka svampar och löv :-)





Jag ska viska en sak till er men väldigt tyst...jag är sjuk.
IGEN!!!
Men varför skriker ni?
För två veckor sen var jag hemma med feber och hosta, hostan har blivit bättre men finns fortfarande kvar dock nästan bara nattetid.
Men igår kväll började jag snora och idag så har jag snutit mig flera gånger. Känner mig lite trött i kroppen men inte sjuk direkt. Hoppas det stannar här så att det bara går över och aldrig bryter ut.
Sen har jag fått skiten också...ni vet det där som alla män slipper.

Sture kom över med köket till mitt jobb igår så det ska bli roligt att få se vad barnen tycker om det idag.
Apropå Sture så är han bättre i sin förkylning och vilade hela dagen igår så det vände snabbt för honom. Han blir dock hemma iallafall idag så får han se hur han mår i eftermiddag.
Nu ska jag smaska i mig min frukost.





Två bilder på vad jag ska käka på min rast idag.
Inte alla tog med mig två stycken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0