Torsdag!

Positiva tankar, tänk positiva tankar. Jag sov bra inatt och vad gör det att jag vaknade kl fem när kl först ska ringa halv sju alltså om tio minuter?!
Kunde inte somna om, men vad gör det? Det är mörkt ute och det regnar, men vad gör det?
Ingenting, för efter regn kommer solsken!!!!!



Ni får tolka detta hur ni vill!
Torsdag idag och veckan är snart slut. Känns skönt faktiskt, för i helgen blir det inget gårdspyssel kan jag tala om. Men tvättstugan och städning+handling står på schemat.
Men sen ska det fasiken slappas hela helgen kan jag tala om.
Vi städar medans maskinerna rullar i tvättstugan, sen tar vi handlingen och enligt mina beräkningar så bör jobbet pågå max fram tills kl är två med början 9.30.
Här blir det då slappande fram tills middagen, sen blir det slappande hela kvällen framför tv:n. Söndagen film, film film, tv, tv,tv med massor av godis och snacks.
Sen bör man ha krafter för en ny arbetsvecka.


Bjuder på lite roliga  strip som de kallas på nätet.







Ha ha ha...... ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Haha kul serier!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-22 @ 17:06:03
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0