Tisdag!



Egentligen är det lustigt att man aldrig i nöjd vad det än gäller. Tex det här med sömnen. Igår sov jag alldeles för mycket och vart seg pga det inatt vaknade jag tre och kunde inte somna om...jo faktiskt 15 minuter innan kl ringde. Toppen nu sov jag för lite och är seg för det...suck.
Vad gör så att vi människor aldrig är nöjda, eller aldrig ska man väll inte säga men ofta. Vi gnäller över ditt och datt.

För lite sömn för mycket sömn, det är för varmt det är för kallt, det är för mörkt det är för ljust etc etc etc.
Egentligen borde vi tänka på vad vi är glada och nöjda över och sluta gnälla så jäklar mycket.
Eller hur, håller ni inte med mig?


Mötet igår gick bra och snabbt var kl sju och jag var på väg hem. Nu sitter jag här i ottan och ska snart ge mig iväg för att öppna förskolan så jag slutar kl 15 idag.
Är redan vrålhungrig så egentligen kanske man skulle ta en liten liten macka trotts att det är frukost kl 7.30 på jobbet.

Hinner jag? Ja det gör jag för tuben går 5.55 så jag tar en liten en.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0