Tillbaka till Eden

Igår kväll fick jag rösten tillbaka och kände mig relativt okey. Men sen inatt startade helvetet, när jag hostade fick jag inte loss skiten. Det satt som berg, när slemmet äntligen lossnade var jag helt slut och somnade om direkt. Men så hände samma sak flera gånger inatt och nu är jag helt färdig. Började med slemlösande hostmedicin igår så det är nog därför. Men hela kroppen är helt slut.
Vaknade strax innan sex och såg klart på serien tillbaka till Eden. Ni måste bara se den.






Serien är från 1983 och jag såg den då som 18-åring. Sett om den flera gånger och den är otroligt bra.

Handlingen:


Stephanie Harper har skönhet, pengar och ett lyckligt giftermål - tror hon. Men i själva verket har hennes älskade make en hemlig affär med Stephanies bästa väninna och planerar att röja sin fru ur vägen på det mest fruktansvärda sätt....

Det finns många klassiska berättelser om passionerad kärlek och ond bråd död, men det finns bara en "Tillbaka till Eden" - kultserien framför alla andra som sågs av miljoner TV-tittare världen över på 80-talet. En historia som inkluderar allt från stenrika arvtagerskor och hänsynslösa älskare till krokodilattacker, plastikoperationer och gruvlig hämnd.


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah

sv - Nä, det verkar inte som om jag vann. Du får gärna kolla upp hur mycket pengar du vill ha så kan jag därefter kolla upp när jag kan betala de pengarna....

2011-09-15 @ 08:29:16
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0