Sjuk!



Har precis ringt jobbet och sjukanmält mig. Sen är reglerna sådana att man måste ringa chefen första dagen man är sjuk någongång efter kl åtta. Sen har jag med flera på jobbet förstadagsintyg...om man varit sjuk mer än fyra gånger eller fem kanske det var på ett år.
Det gäller i ett år (mitt till sista januari 2012) .
Suck man måste då ringa företagsvården och åka in till stan för att få sitt intyg ringa dit kan man först kl nio då de öppnar.
Tror ni att jag känner för det idag då jag har feber, ont i huvudet, och en röst som låter som en kraxande kråka?

Antingen är det S.T Eriksplan och då är det minst en tio minuters promenad att gå eller så är det Hötorget Sveavägen 30 sekunder från tunnelbanan. Beror på vilken läkare som är i tjänst...suck vill bara somna om. Men det går iallafall inte för så här håller de på nu pch har gjort sen strax efter halv sju.







Men sluta jag vill sova idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0